Färdig!

Då var man färdig med matlingen, och så väntar jag nu bara på att de två sista maskinerna ska bli klara nere i tvättstugan. Yaay!! Känner mig väldigt produktiv idag! Och jag lyckades göra fem matlådor utav ett recept där det stod att det var ett recept för fyraGo me! Det ger mig mat för fredag, lördag och söndag när jag jobbar, samt två middagar också! Jag hoppas verkligen att det blev gott! Annars blir jag ledsen!
 

Receptet, taget från Ica/Konsum uppe i Umeå.


Preparing, stekning.


Nudlarna ligger och väntar.


Härliga armomer kom fram här! (Inga frysta wokgrönsaker, allt var färska råvaror, bara kycklingen var fryst)


Ta-daaa!!! Färdigt!


Lade upp allt i en form så att det fick gucka ihop sig.
 
Slutresultatet blev då fem matlådor. YES!! ;)
 
Nu när jag sitter här och skriver lyssnar jag för tillfället på lite musik, och tar det bara lugnt efter att ha varit igång nästan hela dagen. Har även druckit ett antal koppar te, men då jag älskar te så gör det mig inte något med ett glas extra! ;)
 
Men nu ska jag ta och fortsätta med musiklyssnandet, samt kolla om jag hittar någonting intressant att läsa på nätet.
 
Ha det så bra!!

// Linda
 
 

Kommentera här: