Träning, bio, vänner

Jag har de två senaste dagarna lyckats komma iväg till gymmet två gånger, och det har känts hur bra som helst! Båda gångerna blev över en timmer vardera, och det jag har koncentrerat mig mest på har varit ben, axlar, armar och mage. På mitt gympass idag lyckades jag vara den första som kom till gymmet, vilket var awesome! :) Blev även först in i friviktsgymmet - och slog killarna dit! ;) - men sen när jag gick från de fria vikterna så hade det kommit sju killar dit. 
 
Igår efter att jag hade varit på gymmet och fixat lite hemma i lägenheten så åkte jag in till stan igen för att gå på bio med min kompis Daniel. Bion vi tog och såg var Transformers: Age of Extinction med Mark Wahlberg i huvudrollen. Jag kan säga att det verkligen var superbra, och att det hände saker hela tiden. Ljudet var grymt bra, och även hela rollbesättningen, humorn, och animationen av the autobots. Sjukt snygga bilar också! Och det kommer från en tjej som inte är så insatt i bilar, och inte ens sett de två första Transformers-filmerna. :P Men jag såg faktiskt den förra Transformers-filmen på bio! ;) Så jag säger till er som läser min blogg; GÅ OCH SE!!
För tillfället gör jag inte mycket alls. Har efter dagens träning bara tagit det lugnt, och ätit lite lunch. Jag sitter även och ser på Star Trek: The Motion Picture.Den är faktiskt rätt rolig att se på, då tekniken och animationen inte är som den man är van vid nuförtiden. Men för att vara en film som är gjord 1979 är den ändå väldigt bra. 
Jag ska snart även ta och göra mig i ordning för kvällen, då jag ska ta och äta middag med ett par gamla gymnasievänner, med vilka jag fortfarande umgås med. Det ska bli väldigt kul att umgås lite med dem, då vi inte ses allihopa - eller så många som går - så ofta längre. Då får man verkligen ta och passa på då dem flesta kan, och när det är så fint väder ute. 
Ha det så bra!
// Linda
 
 

Kommentera här: