Yaay!!

Jobbet är igång igen som vanligt, och det går bara bra. Känns ganska skönt att komma igång med rutiner igen efter semestern, men man saknar ledigheten lite också. Alla tycker att det är trevligt att jag är tillbaka i alla fall, och det är ju bra.
Bilkörningen går framåt också, vilket är bra. Förra veckan blev det två körningar med körskolan, och idag har jag både kört med körskolan, samt även övningskört med pappa - vilket var första gången på ungefär två år. Det gick hur bra som helst! Visst, det blev ett par motorstopp, men det kändes bra i alla fall! Och det blev första gången jag körde från stan hem till mig och även första gången jag körde på landsväg också. Var kul att äntligen få kunna köra bil hem själv, och inte åka buss eller bli skjutsad hem! ;) 
När pappa och jag kom hem till mig så mätte vi upp uteplatsen för kommande uppbyggande för plank och så, samt att vi satte upp en hylla också, vilket gick bra! 
Men nu blir det till att vila lite inför morgondagens jobbdag.
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: