Rejäla promenader.

Både igår och idag blev det till att gå som en tok på jobbet fram och tillbaka på jobbet på grund av att cyklarna strejkade. Men jag fick i alla fall in väldigt många steg under dessa två dagar, vilket har blivit över 20 000 steg - vilket inte är helt fy skam! Dock så känns det rätt mycket i benen då jag vanligtvis brukar gå mellan 10 000 - 12 000 steg/dag! Vad gör man inte för motionen så säg?
Annars har jag inte gjort mycket mer under dagen. Har åkt hem och tvättat, och därefter bara tagit det relativt lugnt. Har även idag suttit och tittat på ett par avsnitt av McLeod's Daughters, och jag rekommenderar den för er som tycker om lantliv, hästar, boskapsskötsel samt lite dramatik på den Australiensiska landsbygden iväg från allt annat! 
Ha det så bra!
// Linda

Kommentarer:

1 Eva Inathens-Greece:

Hejsan hoppsan, det var verkligen bra motion...!!!
Hoppas allt är bra med dig, Linda!
Kram, kram

Svar: Ja, det är det verkligen! Haha! Och idag har det blivit nästan 19 000 steg. och då har jag ändå varit ledig! :PJodå, det är bara bra här, hoppas att allt är bra där nere i Grekland!
Linda C. Schoeps

Kommentera här: