29 juli, 2008

Nu så är det då äntligen min 18:e födelsedag. Sitter hemma i soffan hos mamma med min kompis Mikaela och väntar på att de andra gästerna kommer. Har inte så mycket att göra utan sitter mest och småpratar med varandra om lite allt möjligt. De andra gästerna kommer då om ca 2 timmar. Så då är det lite dödtid som vi måste slå bort.

De saker som jag har fått hittills är; en filmkamera, ett linne, en blomma att ta med till skärgården, armband, ljus, ljushållare, örhängen, parfym, en spork (sked, gaffel och kniv i ett), två andra friluftssaker och även pengar. Men det kommer mera. :D Det har även blivit många gratulationer via sms från kompisar, och det första en kompis gjorde i natt var att börja smstracka mig. Men jag överlevde det. (Som tur var.) Min mormor och morfar har ringt och grattat mig idag.

Imorgon så blir det av till skärgården med mamma, Malin, Micke, Mikaela och Malins kompis Frida. Det kommer nog bli väldigt kul. Det blir nog mycket till att sola och bada. Och träna... Mikaela kommer att döda mig. Men det kommer nog att gå bra, och det blir bra eftersom då får jag träning inför Kebnekaise.

Mikaela sitter nu bredvid med och håller på och reta mig för att jag skriver lite fel ibland.... Men det är bara skoj - från hennes sida. :P Haha!! Men nu så måste jag byta dator eftersom Malin vill ha denna dator, som är hennes.

Höres senare.

Kommentera här: