Hello

Hej!

Nu så sitter jag i skolan och väntar på att spanska steg 5 lektionen ska börja om en timme och femton minuter. Det är SÅ roligt att ha håltimme! Var tvungen att komma in till skolan vid 09.45 för att få info om betyg och någonting mer - vilket typ var obligaoriskt för alla treor på skolan. Sedan dess så har jag haft håltimme, vilket inte är så värst roligt. Plus att alla andra skolor har ledigt! Vilket de hade både igår och idag.

Har nu varit på stan i några timmar. Tog och åt lunch nere på stan med två kompisar och sen så gick jag och en av dem runt på stan lite. Jag tog även och gick in på Akademibokhandeln och köpte Brisngr - vilket är den tredje boken i Eragontriologin. Så det var bra. Sen så köpte jag även en present till en kompis.

Nu så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska kanske ta och sätta mig ner någonstans här på skolan och läsa lite.

Kommentera här: