Fredag, 27 februari, 2009

Hej!

Sitter i skolan och har sjukt tråkigt. Haft haft håltimme sedan 09:40, och jag börjar inte förrän 14:15; vilket är om ca 50 minuter. Det känns ju väldigt givande liksom!

Har inte orkat/kunnat skriva på rätt så länge eftersom jag har haft rätt så fullt upp och även inte haft tillgång till internet. Förra veckan var jag i Corralejo på Fuerteventura (Kanarieöarna), och då hade jag inte direkt någon ork att lägga ut pengar på att sätta mig vid datorn och skriva. Denna vecka är jag hemma hos pappa, och internet och datorn där är ju helt konstig! Loggar ut en från MSN utan någon anledning, hakar upp sig, ställer sig på offline så att man inte kan komma någonvart med mera. Då får man ta och sitta i skolan och göra typ allting istället, vilket är SÅ himla roligt! Men men. Man klarar sig ju i alla fall.

Under veckan som gått har jag tränat capoeira en gång; vilket ledde till att jag hade träningsvärk i quadriceps (främre sida lår) och även i bakre vadmusklerna! Så det har varit lagom roligt att gå de senaste dagarna kan jag säga er! Sedan i onsdags så träffade jag en gammal klasskamrat på bussen hem från stan. Det var verkligen hur kul som helst att träffa honom eftersom jag inte har sett honom på typ 2,5 år! Han och jag satt och pratade på bussen ända till vår hållplats och även på en del av vägen hem till huset.

Igår hände ingenting speciellt. Var hos några vänner till familjen på kvällen och firade en där. Skippade träningen på grund av det. Men det var helt okej. Kan ta igen det vid annat tillfälle.

Idag har jag då bara haft en lektion för tillfället och väntar på den andra. Hade imorse italienska, och ska ha spanska om ett tag. Därimellan har jag åkt hem, varit på banken, ätit en cupidosallad (ÄLSKA DERAS SALLAD!!!), betalat träningsavgiften, läst metro och sen inte mycket mer.

Ikväll ska jag ut med några kompisar från klassen för att äta middag eftersom en av dem fyllde 20 tidigare i veckan. Det hoppas jag blir kul; vilket det troligtvis blir. Jag får se vart vi går och äter, och vad som händer efter det.

Skriver mer vid annat tillfälle.

Ciao!

Kommentarer:

1 Kani:

Ursäkta?

Jag går inte i din klass:0

you forgot me :'( :D .

hahah skämta ;)

naemen , d var <i>riktigt riktigt , revligt</i> mindre bra var bussen som jag fick vänta på i över en timme :/..

buh!

men men (:

We will do it again ;)

Kommentera här: