Trevlig helg! :)

Har haft en väldigt trevlig helg! :D Jobbade kväll i fredags, men det var helt okej då man ändå inte riktigt har något socialliv här uppe i Gävle, och då spenderar jag hellre min tid på sjukhuset och jobbar så att man kan göra någonting nyttigt istället för att sitta hemma och deppa. 


Igår så åkte jag hem till Uppsala och for hem till Maria för att äta semlor. Hennes föräldrar och två av hennes bröder var där också - som jag träffat förut. Sen så var även Ludde där, och min gamla granne Malin kom också dit. Johnny kom också dit och en av Marias familjs gamla vänner också. :) Var verkligen hur trevligt som helst! :D Mycket skratt och skoj! :)


Semlor!! :D


Ludde och David har all sin fokus och koncentration på datorn.


Maria, Ludde och David


Malin

Ludde, David och Malin runt bordet i köket.


Johannes! :P Marias andra bror. :) David är då Marias bror också.


Johnny och Ludde. :)

Jag sov sedan över hos Malin, då jag inte orkade ta tåget upp till Gävle igen. Men det var väldigt trevligt det också! :) 


Idag så gick jag på stan lite grann hemma i Uppsala, köpte två böcker på Åhléns bokrea, och tog sedan tåget vid 12:19 upp till Gävle igen. Sen har jag inte gjort så mycket mer utom att handla lite mat och tagit det lugnt. :)


Kommentarer:

1 BabyPeaches:

SVAR: Haha ja, köp den . Brukar finnas "2 för 99" på coop eller kvantum. Ev på willys med. haha.



Visst är voffsingen för jäkla söt?!

Kommentera här: