Hemma

Nu har man varit hemma i en dag, och det känns rätt skönt. Jag hade en trevlig vecka i Edinburgh då jag hälsade på min kompis Tatjaana och hennes kille Rasmus, och vi hade fullt upp varje dag. Det var varmt, soligt, och skönt varenda dag faktiskt, och det kom endast en rejäl regnskur första dagen jag var där, men annars svettades man som en gris varenda dag. Men skönt var det i alla fall att komma bort ett tag, men det är skönt att vara hemma igen. Jag lyckades gå och bli förkyld medan jag vara i Edinburgh också, så jag får försöka vila upp mig nu och friskna till lite. :)
Jag och Tatjaana på Alnwick Castle i Northumberland i England.
Tog en flyglektion på borggården, där de har spelat in scener i Harry Potter och De Vises Sten.
Och däääär beger vi oss av! :P Jag först och Tatjaana ger gärnet för att komma ikapp! 
Jag och Tatjaana i Alnwick Gardensden botaniska trädgården vid Alnwick Castle.
Jag med filmkameran och mobilkameran, på väg upp till Arthur's Seat Hollyrood Park i Edinburgh.
Jag och Tatjaana uppe på Arthur's Seat, med en del av Edinburgh bakom oss.
 
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: