Sista träningspasset med PT.

Idag hade jag sista passet på gymmet med personlig tränare, och det gick väldigt bra, även om jag inte är helt fullt ut frisk. Men jag tog det lite lugnt, så att jag inte blir sjuk igen. 
Jag kan säga att det känns lite konstigt nu att jag inte har några PT tillfällen kvar, och att det är över, då jag har blivit så van att träffa en tränare en gång per vecka, eller varannan vecka, som jag har gjort nu sen i slutet av januari. 
Jag har dock en tanke om att jag kanske skulle köpa några fler PT pass, och att jag skulle träffa tränaren - i detta fall Maja då, och eventuellt Andreas om han kommer tillbaka - en gång i månaden. Tror att det skulle vara en rätt bra sak att göra. 
Nu blir det mer vila, kolla lite på tv, och sedan kanske gå ut på en promenad - vilket det lutar åt nu i alla fall. 
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: