Fullt ös - nästan medvetslös!

Ännu en vecka med fullt upp har nåt sitt slut. Veckan har varit fylld med jobb och träning - vilket börjar bli min vardag. Men det går framåt i alla fall! 
I måndags var jag på gymmet och tränade med Andreas, och de övningar jag fick genomgågna då var mestadels squats och marklyft med skivstång. De sista minutrarna blev tillägnade träningsformen Tabata [klicka här], där jag fick köra lite boxning. Snacka om att jag var taggad då! :) 
Sedan har jag i stort sett bara jobbat denna vecka, förutom att jag åkte upp till Gävle och Sandviken i fredags och umgicks med Stefan, samt sov över till lördagen. Det var länge sedan man såg honom, så då får man ju ta och passa på att umgås länge! Och det var väldigt skönt att komma bort lite grann. 
Igår - lördag - när jag åkte hem från Stefan tog jag och hoppade av i Storvreta och gick hem till pappa; där jag åt middag och umgicks med familjen innan jag åkte hem. Och idag har jag jobbat, vilket gick väldigt bra.
Efter att jag kom hem från jobbet idag har jag inte gjort mycket alls. Ställde in matvaror i kylskåpet, duschat, ätit middag, druckit lite te och tittar på Harry Potter och De Vises Sten
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: