Fullspäckad dag

Gårdagens kväll med mina vänner från gymnasietiden var supertrevlig! Det blev mycket skratt, blandat med djupa och lätta konversationer om allting, och det är alltid lika roligt att spendera tid med dem alla! Vi har ju känt varandra i ungefär åtta till nio år, och vi har gått igenom en del underbara stunder tillsammans. 
Idag blir det till att åka in till Hemmakväll såhär på morgonkvisten, då de har 50% rea på all film och så, och att de öppnar redan vid 09:00 tiden. Så då tänkte jag åka in och kolla om jag hittar någonting på ren underbara rean! 
Sedan blir det till att gå och träna med en kompis ett tag, för att sedan träffa en annan kompis för att hjälpa henne med en skolupggift, och sedan blir det att gå upp till Domkyrkan för att lyssna på mamma när hon ska sjunga med sin kör. Efter det blir det till att äta middag med mamma och morbror, för att sedan kanske även ta och flytta en hel del kartonger till mammas nya lägenhet. 
Men nu måste jag ta och avsluta detta inlägg, då jag måste göra mig i ordning för bussen som går snart!
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: