Jobb och bebisar

Efter tre kvällspass på jobbet med insulinsprutor, lite klättring samt massage, med mera har man nu varit ledig denna fredag, och får även vara ledig både lördag och söndag. Men att vara helt ledig med ingenting inplanerat under sina vilodagar är bara överflödigt för tillfället för mig. Jag har ändå haft fullt upp idag, och har fullspäckat denna lördag och söndag också.
Idag har jag varit hem till en kollega/vän och hälsat på hennes och hennes lilla dotter som hon fick i slutet av december. Det blev en hel del mys med lillsan då, och även en hel del gos med deras hund - som är superdupersöt! En hel del allmänt prat och fikande blev av också, då vi inte har setts sen oktober förra året! Och det var verkligen trevligt att ses igen! Jag tog mig även friheten att gå ut på en långpromenad med fina vovsingen Luna! 
Nu på eftermiddagen har jag tagit det lite lugnt. Det enda som blivit av efter att jag lämnade min väns lägenhet är att jag handlat lite och ätit lite middag. Sen har det inte blivit av så mycket mer. Jag ska snart iväg in till stan igen då jag ska träffa några vänner från gymnasiet. Vi ska då ta och gå till Norrlands och bara njuta lite av sällskapet och vara lite allmänt galna som vi brukar vara när vi ses. Men det ska bli väldigt trevligt - och kul! - att se dem igen! 
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: