Skön onsdag.

Nu har man fått lite ledighet igen efter fyra arbetspass delat på två olika jobbområden här i Uppsala. Har varit en liten omställning att jobba på ena stället två dagar, och sedan jobba två pass till på ett annat. Men det som var skönt var att jag kunde alla rutiner sen innan på det andra stället. Så omställningen blev inte så stor, samt att de flesta jag stötte på tyckte att det var väldigt kul att jag var tillbaka hos dem. Det är alltid kul att få höra! :) 

Igår - tisdag - innan jobbet var jag iväg och övningskörde, och det gick faktiskt väldigt bra! Fick endast 2 motorstopp, vilka var rätt lindriga, och lyckades komma upp till 40-50 km/h, samt lyckades växla upp och ner och även annat smått och gott. Men det är väldigt skönt att ha kommit igång med körningen nu faktiskt! Det har varit väldigt utdraget för mig och körningen de senaste åren, men känner att nu tusan ska jag komma igång med det och ta det där körkortet! Blir tre till körningar de kommande tre veckorna på körskola, vilket är väldigt bra, och sen ska jag försöka komma igång med körningen med mamma och pappa också så att det blir mer träning privat också. 
 
Idag är jag däremot helt ledig, vilket är väldit skönt! Och jag har inte gjort så mycket hittills. Jag har bara tagit det lugnt, och tänkte att jag snart ska åka in till stan och kolla lite, samt fara förbi hos mamma en stund. Jag kanske ska ta och äta lite sushi på Yukikos Sushi också, men det är inget som jag bestämt ännu. Men senare blir det nog till att lyssna lite på Elton John som spelar här i Uppsala ikväll. Ska bli väldigt trevligt! Och ska iväg på det med några vänner.
 
Ha det så bra!
 
// Linda

Kommentera här: