Upp och ner

De senaste månaderna har verkligen varit upp och ner för mig. Åkte till London i början av december för ett litet avbrott från jobbet och även åka och reka lite för ett jobb jag hade chans till i England utanför Reading. Vilket fortfarande är mitt om jag vill ha det. 
Men. Efter det att jag kom hem från London i december så kändes det som om allt gick käpprätt åt helvete. Det var rätt mycket kaos på jobbet här hemma i Sverige, och alla i arbetsgruppen var helt sönderstressade av många olika saker. Flera av oss bröt ihop - varav jag gjorde det otaliga gånger, vilket jag aldrig brukar göra annars! 
Sen dess har jag absolut inte mått bra, och det känns som om att allting bara har gått ur mig, och jag är inte engagerad till att göra någonting alls. Jag orkar inte ens planera för min egen framtid, vilket har resulterat i att det inte blir något jobb för mig i England. Det är ju trevligt och bra för alla här hemma i Uppsala på jobbet, men det är ju inte lika kul för mig som var nära på att vilja gå på långsjukskrivning efter nyår... 
Vi får se hur det blir med jobbet inom hemvården i England, men för tillfället orkar jag inte. Dock så skickade jag in en ansökan om ett annat jobb i England förra månaden. Detta jobb är helt annorlunda från det jag gjort tidigare, och jag hoppas att det går bättre med detta. Det är då ett jobb som reseledare under sommaren åt STS Språkresor. Intervju blir någon gång under kommande månad, och vi får se hur det går vägen, och om jag får det jobbet blir det antingen London eller Hastings för mig i ca en månad under denna sommar. Det skulle vara väldigt kul att få jobba med någonting annat än med vården en sväng nu känner jag, så då får man passa på när chansen finns.
Men nu så ska jag och min panikångest gå och sova, och så får jag hoppas att panikångesten inte är allt för stark imorgon så att jag kan komma iväg till jobbet.
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: