Snöoväder

Hej!

Nu så är vintern riktigt här! Snön kom ju i onsdags förra veckan, men snömängden har ökat drastiskt sedan dess! Man får riktigt pulsa fram i snön för att kunna ta sig fram och det yr snö i luften också! Bussar har blivit inställda och även lektioner har blivit inställda också. Så nu så har man håltimme till 13:35, och klockan är 10:26 nu. Så man undrar vad man ska hitta på.

Jag ska kanske ta och gå ut i snön igen och försöka skaffa mig något jobb någonstans. Får se om jag lyckas med att hitta någonting. Ska kanske även ta och köpa New Moon av Sthepenie Meyer - författaren till Twilight - och läsa den. Jag köpte Twilight förra veckan - på engelska - och jag läste ut den igår. Den var ju helt SJUKT bra ju!! Så nu ska jag köpa andra boken och sedan köpa tredje och fjärde boken också och läsa dem. Jag ska även hinna se filmen på bio också. Någon som vill gå och se den med mig???

Kommentera här: