Måndag

Är nu måndag igen och jag är ledig idag efter en helg med jobb. Skönt! Men måste åka in till tandläkaren idag vid 14-tiden, vilka ligger precis bredvid jobbet... Haha! Så man kommer inte bort från jobbet ändå på ett sätt. Sen efter att jag har varit hos tandläkaren ska man ta och handla lite mat.

Helgen har varit rätt så okej. Har jobbat på och det har gått så bra så. Har inte behövt stressa ihjäl då det inte var någon som hade sjukanmält sig. Men har känt mig rätt dumförklarad då och då under fredagen och lördagen av olika anledningar. Så det har varit lite jobbigt. Men annars har det varit helt okej. 



En kollega och jag bytte pass igår (söndag) då han skulle iväg på någon sak på eftermiddagen igår. Så han tog och jobbade mellan 7-14 då, och jag tog över vid 14 och jobbade till 22. Var rätt så skönt att få sova ut under gårdagen och kunna gå till jobbet när det var ljust ute. :)
Nu så sitter jag bara och väntar på att tvätten ska bli färdig så att jag kan hänga upp den och sedan åka in till stan.
Ha det så bra!



// Linda

Kommentera här: