Aaaargh!!!

Känner mig så himla kränkt, arg och ledsen för tillfället!!! Antagligen så har min farmor och farfar börjat rota i mina sopor igen för att gå igenom vad jag kastar för något! Sen förra veckan så gick de in - eller släppte in folk - nere hos mig när jag inte var hemma, även om jag hade låst, och frågade inte ens om de FICK det! Jag känner mig så himla kränkt som person och som om jag inte får någon slags respekt ALLS här!! Jag blir så himla frustrerad också på grund av det!! :( Skulle så gärna vilja ha egen lägenhet så att jag kan få vara IFRED för en gångs skull från allt gnat och tjat och slippa känna mig så värdelös/dum och som om jag inte kan någonting.... Men det är ju helt omöjligt att få en lägenhet i denna stad! :( Så får försöka härda ut på ett eller annat sätt...

Kommentarer:

1 Ellinor:

Har du provat att konfrontera dem Linda? De måste ju faktiskt respektera att du bor där och har ditt eget kryp in!

Kommentera här: