Hektiskt dag

Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen. Gick upp redan vid 06:55 imorse för att gå ner till tvättstugan. Efter det blev det till att städa för fullt, medan jag sprang upp och ner till tvättstugan stup i kvarten. Tvättningen och städandet tog mig totalt tre och en halv timmar att bli klar med!! Men det tar tid om man rensar på altanen, ställer fram utemöbler, tar ut alla mattor på vädring och hänger upp all tvätt i torkrummet. 
Det blev sedan en dusch, en snabb frukost, för att sedan åka in till stan och träna ett tag. Det var ett väldigt skönt träningspass idag, och jag spenderade majoriteten av tiden inne i friviktsgymmet - vilket är mitt nya hem kan man säga - med alla killarna.
Efter gymmet blev det till att träffa Kani en snabbis, och det var väldigt kul att se henne igen då det var ett tag sedan. När vi hade pratat en stund gick vi båda och handlade på Hemköp innan vi separerade och åkte åt var sitt håll. 
När jag därefter kom hem igen ställde jag in matvarorna i kylen, satte igång en ny tvättmaskin, och fixade med den upphängda tvätten. Har sedan blivit till att mamma kom förbi med saker från Umeå, och jag har även gått iväg till återvinningen med en hel del saker. Sedan har jag inte gjort mycket mer idag.
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: