Mys i fåtöljen

Det gick bra på jobbet idag, och det var en väldigt lugn dag. Jag har nog inte haft det så här lugnt på länge. Sedan efter att jag slutat tog jag och gick hem till katterna, och har fortsatt att ta det lugnt. Jag har suttit och tittat på tv i stort sett hela kvällen, och har haft två till tre katter liggandes i mitt knä under hela tiden. Väldigt mysigt kan jag säga! :) Kattungarna har ju även blivit matade, och minstingen ska få en till matning innan jag går och lägger mig.
Gertrud och Lexi i knät.
Disa ligger och trycker.
Disa, Lexi, Gertrud och jag.
Gertrud och Lexi i mitt knä igen.
Nu ska jag strax ta och göra mig i ordning för sängen, då jag är rätt trött. Så jag och alla katterna tar och säger god natt och sov så gott till er alla! :)
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: