Snart där!

Andra advent har kommit och gått, och tredje advent börjar närma sig mer och mer. Som vanligt har det varit mycket jobb för min del denna vecka med, med tre avklarade arbetsdagar, och tre arbetsdagar kvar tills jag får lite långledigt. 
Jag har kommit igång med träningen nu igen rätt ordentligt. Nu förra helgen då jag var ledig for jag till gymmet både på lördags- och söndagsmorgnarna, och lyckades komma så pass tidigt att jag kom dit före alla killar och fick ha friviktsdelen alldeles själv i ungefär 50 minuter. Väldigt skönt faktiskt, och man får verkligen ut mycket av att komma till gymmet vid 07:00-tiden! Sedan idag - torsdag - var jag iväg till gymmet igen, och körde ett lite kortare pass än förra helgen. Jag ska nog ta och fara iväg till gymmet innan jobbet denna helg också innan jag åker iväg till London på måndag.
I och med att jag åker iväg till London i några dagar på måndag blir det ju en hel del att göra i samband med det. Det ska tvättas, växlas med pengar, kolla upp tider när man ska iväg till Arlanda och så med mera. Sedan ska man packa ihop det sista i resväskan och fara iväg med den till mamma, då man sover över där för att få närmare till stationen inne i Uppsala. Men man är ju en så van resenär, så man kan ju alla rutiner med alla resor hit och dit.
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: