Helg

Då var den här helgen i stort sett över, och även så har min semester tagit slut - vilket inte är så kul. Vad jag gjorde igår - lördag - var ju att jag åkte in till Uppsala och åt middag med de vänner jag umgås med mest från gymnasietiden. Det var verkligen kul att umgås allihopa igen, och inte bara en och en som det brukar vara. Vi möttes upp på Stora Torget, och gick sedan ner till bryggan vid Fyrisån och pratade en stund. Efter det gick vi till en afrikansk restaurang här i stan vid namn Messob. På denna restaurang serverat de mat från det etiopiska, samt eritrerianska köket, och maten var verkligen god! Så om ni känner för att prova på någonting nytt, annorlunda och en helt annorlunda smakupplevelse - GÅ DIT!! 
Setare, Susanna, Lovisa och jag på Messob.
Vår mat för kvällen; en blandad tallrik med fyra rätter - två kötträtter, och två vegetariska.
Idag - söndag - har jag inte gjort sådär jättemycket. Jag har tvättat en del, och sedan har jag varit iväg till gymmet idag igen, och idag tog jag och körde ett rejält konditionspass. Kan säga er att jag lyckades göra en liten pöl nedanför gymcykeln, och jag lyckades även göra min träningströja helt genomblöt! Det kan jag säga att man tar i rejält!
Min fina, dyngsura tröja efter konditionspasset.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Jag har suttit och tittat på Ink Master samt Face Off de senaste timmarna, och jag får se vad jag gör mer ikväll.
Ha det så bra!
// Linda
 

Kommentera här: