Andra träningen

Idag var jag på mitt andra träningspass för denna vecka - vilken jag utförde själv. 
Jag tog och gick till gymmet efter att jag hade jobbat färdigt vid 15:00, och jag råkade vara där i cirka två och en halv timmar! Det var säkerligen första gången i mitt liv jag har varit så länge på gymmet i sträck! Men någon gång måste bli den första! 
Jag kände mig helt slut under hela passet jag körde, men vid nedvarvningen kände jag som om jag kunde köra på i två och en halv timmar till. 
Det mitt pass bestod av idag var: Kondition (rodd, stepmaskin, springband) i cirka 60-75 minuter, samt av lite genomkörning av axlar och ben med de fria vikterna i cirka 30-35 minuter. Den sista delen av gymtiden kom även Susanna - som är en gammal gymnasievän, samt även sjukgymnast på mitt jobb nu - och tränade med mig lite grann innan vi åkte hem.
När jag kom hem tog jag och åt lite, duschade, samt avnjöt ett avnsitt av Sherlock med Benedict Cumberbatch och Martin Freeman, och det är en helt AWESOME serie!! Den måste ses!
Until next time!
// Linda
 

Kommentera här: