Mycket

Det är verkligen mycket för mig nu! 
Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag nu två jobb på sammanladga 98%, samt att jag även tränar, vilket blir väldigt mycket i längden då jag inte riktigt är van med att jobba så mycket. Att gå från att ha ungefär 14 dagars ledighet, till bara 8-9 dagars ledighet är en rätt stor skillnad. Samt att försöka träna på det blir lite körigt. Men det kommer att gå! Jag går i alla fall till gymmet en gång i veckan, då jag kör med Andreas (personliga tränaren). Alltid lika skönt att köra med honom då jag alltid blir lika slutkörd! 
Denna vecka har verkligen varit en häktig vecka. Jag har haft jobb - samt jobbrelaterade saker - uppbokat varenda dag, från i måndags tills imorgon - söndag. Plus att jag var och tränade före jobbet i måndags också. Sen har det inte blivit mycket mer träning på gymmet, förutom cyklingen samt promenaderna på jobbet. Men nästa vecka blir det i alla fall lite lugnare! Då blir det bara en fyradagarsvecka. But I will for sure make it! ;)
Ha det så bra!
// Linda
 

Kommentarer:

1 Eva in Athens, Greece:

Hej och hå! Verkligen full rulle hör jag! Toppenkul!

Kommentera här: