Hej

Ett tag sen nu igen det var jag skrev. Sedan mitt senaste inlägg förra månaden har det hänt en hel del tror jag. Jag har varit hundvakt - varav jag fick många långa promenader - börjat träna igen, jobbat - som vanligt - och åkt på mässor i Älvsjö. Jag har även fått börja jobba mer på jobbet, och har då gått från en 70-procentig tjänst, till en tjänst på 85%, vilket känns rätt skönt faktiskt. Då får man ju inte lite mer pengar i plånboken - får man hoppas. Annars har det nog inte hänt så mycket mer. Jag har försökt ta det lugnt så mycket jag kan, då det går. 
Mässorna jag var på i Älvsjö var "Allt för träning" samt "Mitt Kök", och det var faktiskt väldigt kul att gå på dem. Såg en massor, och fick en del inspiration också. Såg även Maria Montazami, Paolo Roberto, skådisen Joakim Nätterqvist, PTn David "D-Flex" Seisay, samt hon som vann svenska Masterchef tidigare i år/förra året. Fick även en bild på mig och Maria, samt på mig och Paolo, vilket var rätt skoj! 
Displaying 20141107_132310.jpg
Maria Montazami och jag.
Displaying 20141107_132540.jpg
Paolo Roberto och jag.
Idag var jag även iväg på konståkning här i Uppsala, då det var klubbtävling, och en av mina systrar var med och tävlade. Och hon vann i sin grupp, vilket var superkul! Åkte sedan hem till pappa på middag, och för att fira både pappa på en tidig fars dag, samt för mina yngsta systrars mamma som fyller år den 9onde. 
Annars har det nog inte hänt mycket mer än så i mitt liv. Ska försöka ta mig i väg till gymmet i morgon någon gång, och annars blir det bara till att ta det lugnt och bara vara.
Ha det så bra så länge!!
// Linda

Kommentera här: