Mycket på gång.

Nu har jag mycket för mig igen på alla håll och kanter känns det som. Denna vecka jobbar jag sex av sju dagar, och ska på iväg på en liten konsert på lördag då Nelly ska spela. Jag ska även försöka komma iväg till gymmet någon eller några gånger nu i veckan också. Och jag hoppas att jag orkar med det med allt jobb! 
Idag har jag då jobbat mellan 07:00 och 16:00, och har även pratat lite med schemaläggarna angående mitt skift på lördag, då jag egentligen skulle ha jobbat kväll, men tvungen att byta till dag då min syster Nellys konsert börjar 16:00. Sedan har jag även bokat resa till London veckan före julaftonsveckan. Det ska verkligen bli hur skönt som helst att få komma iväg, och bara komma bort från allting här hemma ett tag. Det har varit lite för mycket på sistone med jobb och andra saker. Så jag har verkligen någonting att se fram emot nu!
Idag på kvällskvisten lyckades jag ta mig ut på en springrunda här ute hos mig, och det gick hur bra som helst faktiskt! Den runda jag tog och sprang idag tog mig cirka 25-30 minuter, vilken vanligtvis tar ungefär 45-50 minuter när jag går. Så nöjd är jag över det resultatet! Jag har även bestämt mig för att ta med mig lite träningskläder till London, och ta och springa lite i Hyde Park. 

Men nu ska jag ta och fortsätta titta lite på Vänner innan jag tar och lägger mig.
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: