Snart!!

Åter igen har det varit mycket i rullning igen. Mycket sker på jobbet med ungefär tre stycken av de man tar hand om som har gått bort, samt att det har varit en hel del sjukdom som varit i rullning också. Jag har även varit med mycket i planeringen runt en nygammal person på jobbet vi ska hjälpa igen, så jag har verkligen fått försöka komma ihåg exakt hur allt var hos den personen förut, och vilka som jobbade DÅ som är kvar NU som HAR VARIT där mycket och hjälpt till. Rätt ansträngande, men det har gått rätt bra. Och personen i fråga är väldigt nöjd med vad jag tagit hand om, och att personen inte har behövt förklara så mycket hur den vill ha det. 
För ungeför två till tre veckor sedan skickade jag in en ansökan om nytt jobb, och fick svar denna vecka att jag tyvärr inte fått just det jobbet i fråga. Vilket är rätt synd, då jag verkligen ville ha det jobbet. Men det kommer ju som sagt fler tåg, och jag kommer fortsätta hoppas på att mitt drömjobb dyker upp.
Men jag har i alla fall någonting att se fram emot, och det är att jag kommer att åka till London om 16 dagar, och det kommer att vara så otroligt skönt att få komma iväg en stund! Den här hösten har verkligen inte varit sådär jätterolig då det har hänt en hel del skit till och från, både på jobbet samt privat. Men tyvärr sånt som händer, och då ska det verkligen bli skönt att få komma iväg till London, och bara att få byta miljö och vara alldeles för mig själv. 

Kommentera här: