Länge sen.

De senaste månaderna har det varit rätt mycket på gång. Det har varit väldigt mycket med födelsedagar, jobb och träning. Men de sista veckorna har det varit otroligt mycket på jobbet med många nya kunder och mycket stress, och har ej hunnit eller orkat med träningen, samt att man blivit sjuk till och från på grund av det också. Sen händer det ju en massor av saker runt om det också, vilka jag försöker hinna med och klara av också - vilket jag kommer göra. Bara till att kämpa på.
För tillfället har jag sjukskrivit mig för dagen, då jag blivit förkyld och inte klarar av att jobba med det. Så jag ska försöka vila upp mig så gott det går och att bli frisk, och jag ska kolla lite på Sherlock Holmes med Benedict Cumberbatch och Martin Freeman.
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: