Jobb och körning

Idag så har man jobbat tredje dagen i rad, och man är rätt slutkörd. Det är aldrig kul att behöva jobba på måndagen också efter att ha jobbat under helgen. Men det är bara till att bita ihop och köra vidare. Jag fick i alla fall ett bra och lugnt schema, så det gick faktiskt väldigt bra då. 
Jag var även iväg och övningskörde efter jobbet, men det kan man väl säga att det gick mindre bra. Det var första gången jag körde när det var mycket trafik - då rusningstrafik - och det gick inte så bra alls. Jag fick ett flertal motorstopp överallt, och en av dem var även mitt i en korsning på Kungsgatan! Men, sånt som händer, även för den bästa! Bara till att ta djupa andetag och köra vidare och kämpa på! Det är bara till att se till att lära sig av dessa saker och hålla modet uppe, för då kommer det absolut bli bättre förr eller senare! 
Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt inför morgondagen, och jag har avnjutit en liten lyxmiddag ikväll bestående av gröt med sylt och mjölk, två mackor med honung och ett glas vitt vin, Så otroligt sjukt gott, även om det låter som en oerhört konstig kombination av mat! But I promise that it's good!
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: