Småsteg

Denna vecka har varit både lite bra och dålig. Det dåliga är att jag endast har klarat av att jobba en enda dag, och sedan varit tvungen att sjukskriva mig de två andra jobbpass jag hade, då jag känt mig väldigt skakig, samt starka infall av ångest inför arbetspass. Sedan att jag känt mig svimfärdig och skagig varje gång man har åkt in till stan är inte sådär jättekul det heller. Men det ska bli bättre, och allt ska tas itu med också.
Det positiva är i alla fall att man har varit iväg på massage - vilket var väldigt skönt - och att man har lyckats ta sig till gymmet också. Sedan har jag bara försökt att ta det lugnt och vila upp mig så gott det går, samt att försöka hitta ljusglimtar i vardagen.
Idag är det i alla fall sol lite till och från, och det är väldigt skönt, och snön ligger vit ute på gatan. För tillfället sitter jag och lyssnar/småtittar på Ski ClassicsTV4Play, och kollar runt lite på internet, och senare blir det lite övningskörning med pappa. Då blir det till att köra till Enköping för första gången då min yngsta syrra ska på tävling där idag. Och då dem ändå kommer att åka förbi mig då, så kan man lika gärna passa på att ta lite övningskörning då också. 
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: