Ridning

Hej!

Häromdagen var jag hem till en kompis och kollega upp mot Tierp, sov över, och red sedan lite på förmiddagen. Jag hade bett henne lite desperat om hjälp då jag behövde få en video inspelad på hur jag rider för Nya Zeelandresan. Så då hjälpte hon mig så oerhört snällt med det! Kändes så oerhört lättande att hon verkligen ställde upp med detta, då det skulle vara svårt att få en inspelad filmsnutt på annat sätt!
Bild från i fredags.
När jag sedan kom hem på eftermiddagen laddade jag upp videon på YouTube, kopierade in länken i ett mail, och lade in alla andra dokument i samma mail, och skickade in dem till GoXplore
Kisse ville också rida.
Idag nu på förmiddagen fick jag mail från INTERNeX - en sammarbetspartner till GoXplore - om en Skypeintervju, och när det skulle passa mig att ha den. Bestämde då att det skulle vara bäst att ha det imorgon - onsdag - kväll, svensk tid. Så vi får se hur det går, och hoppas på det bästa! 
Ha det så bra!
// Linda
 
 

Kommentera här: