Äppelpaj

Idag har det varit en lugn och skön dag, och jag har det bara tagit det som det kommit. I stort sett det enda jag har gjort idag är att ha gått och hämtat ett paket som levererats till mig till en affär här i Örsundsbro. Efter det gick jag förbi och köpte lite ingredienser på Ica vilka jag behövde till det jag skulle göra hemma. Vilket blev - chockerande nog - äppelpajer! Man har ju äpplen i mängder, så var ju lika bra till att göra någonting gott utav dem.

Nu när jag gjort äppelpajerna har jag inte några fler planer för dagen i alla fall, så det blir väl bara till att njuta av den underbara utsikten från sovrums-/vardsgsrummet och titta på tv! :) Så oerhört skönt att vara ledig och inte ha några planer alls för dagen!
 
Ha en fortsatt trevlig dag, och en underbar helg!
// Linda

Kommentera här: