Regn

Idag så har det varit en rätt så okej dag. Har dock regnat en hel del, vilket inte har varit så värst kul. Har i alla fall kunnat sova ut idag efter helgen, vilket är väldigt skönt. Har idag även packat ihop de saker som jag skulle ha med mig till mamma, duschat och sedan inte gjort så mycket mer. När jag väl kom till mamma så städade jag ut min garderob eftersom jag hade så mycket kläder där som jag inte använder längre, så det blev två papperskassar med kläder som skall slängas nu. Det är skönt att få iväg de saker som man inte använder längre.  Har fått mer plats i garderoben också, vilket inte är så konstigt.

Just nu så sitter jag vid datorn hos mamma och lyssnar på musik och laddar över musik till min MP3-spelare som jag vill ha på den. Har även tagit bort en massa musik på den som jag inte lyssnar på. För tillfället lyssnar jag på Frank Sinatra och kollar/lyssnar på vilka låtar som är bra på en CD-skiva som jag köpt för att sedan ladda över dem till datorn och därefter föra över dem till MP3:n. Vissa låtar är ju väldigt bra, medan andra är sisådär bra. När jag har lyssnat färdigt på denna CD och fixat till den så ska jag lyssna igenom CD-skivorna med Ella Fitzgerald och ladda över låtar med henne till MP3:n. Ska bli skönt att få in ny musik på den.

Senare ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske kolla på TV eller någonting sådant. Om jag inte gör det så kanske jag sitter vid datorn eller gör någonting annat. Men har inte bestämt mig ännu. Kanske ska ta och läsa lite så att jag får upp läsningen igen. Inte för att jag har tappat den eller någonting sådant, men jag ligger efter i att läsa i mitt eget tanketänkande. Så då är det ju bara till att läsa. Har denna månad läst ca 6 - 7 böcker, vilket jag tycker är väldigt bra. För nu är jag nästan uppe i samma antal lästa böcker som förra året vid samma tidpunkt.

Hasta la vista!

Kommentera här: