Hello

Länge sen jag skrev här, men jag har inte haft tid på grund av jobbet, och sen när allting är färdigt så orkar jag inte skriva någonting då jag är helt utmattad!

Allting går bra på jobbet. Har dock fått några rivmärken av hundarna, och igår så bet en av hundarna mig i handen, men det började inte blöda, så det var bra.

I förrigår så råkade jag slå i en järndörr till en av burarna på kenneln och så började det blöda. Slog i precis under ögonbrynet och ca 1,5 cm från ögat. Man får vara glad över att det inte var längre ner!! Skulle antagligen ha blivit blind på det ögat då!

Pam och Brain - dem jag bor hos - har grälat och grälar antagligen nu också någonstans över en som arbetar här som Pam inte vill ska arneta här och som Brian vill ska jobba här. Så det är ju rätt så jobbigt att höra, men hoppas verkligen att det löser sig på ett eller annat sätt.

Kommentera här: