Weeeee

Denna vecka blir rätt lugn. Har inte så mycket jobb alls, vilket är skönt efter en 5-dagarsvecka. Så jag jobbar bara onsdag och torsdag nu, innan man får långledigt. Men jag är ändå fullbokad fram tills på söndag! Idag ska jag träffa en vän/kollega när hon slutar vid 16:00, för att sedan vid 17:00 vara ombytt och klar på gymmet för ett afrodanspass.
 


Sen imorgon blir det jobb vid 13:30, och även jobb på torsdag vid 15:45. (Båda passen avslutas 22:00)

Sedan på fredag ska jag åka och hämta upp en kompis hund i Gottsunda som jag ska vara hundvakt åt från fredag till söndag. Ska bli superkul! Så då får man ta hand om världens finaste schäfer! Jag har redan börjat förbereda för henne med sängplats, matplats och leksaker etc. Då slipper jag hålla på med det senare i veckan.

Sabbisen! :) :D
 
Jag kanske ska ta och träna innan jobbet på torsdag kom jag att tänka på nu. Men vi får se hur jag gör med det. Beror på hur jag känner mig.

Hittade även ett klipp på youtube där jag är med i idag! :P 
 
 Ha det så bra!
 
// Linda

Kommentera här: