On the go!

Jag har nu kommit igång med träning och så, och det känns väldigt skönt. Klättringen är igång, och likaså är gymträningen. Förra veckan var jag iväg och klättrade med Joel, och sedan denna vecka har jag varit till gymmet redan två gånger. Även om jag har jobbat hur mycket som helst de senaste de senaste veckorna, och har varit hur trött som helst, har jag ändå gått iväg och tränat. Jag ska verkligen ta och komma igång igen! 
Det jag nu har bestämt mig för - och även kommer genomföra - är att träna med personlig tränare, en gång i veckan, i tre månader. Jag ska även gå på ett gympass på gymmet som heter Bodycombatvilket verkar vara någonting helt i min stil. Jag får ta och prova det på måndag och se hur det är, och om jag vill fortsätta med det.

Men som sagt, jag ser verkligen fram emot att komma igång rejält nu igen, och att komma iform. Jag tror att kombinationen av klättring, bodycombat-träningen, samt personlig tränare-pass varje vecka blir väldigt bra, och att det kommer ge mig en enormt bra kick start inför våren och sommaren. Och även att min Fitbit Flex håller igång mig också, och ger mig extra boost till att pusha mig själv ännu mer.
Men nu får ni ha det så gött!
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: