Äntligen!

Nu har jag äntligen semester, och det känns så skönt! Även om det är kul att jobba, så har det blivit lite för mycket jobb och annat som ska åkas på de senaste månaderna, vilket gör det ännu skönare att få vara ledig nu. Vad jag har gjort idag på min första lediga dag är - hittills - att jag har städat lite grann hemma hos mig, åkt och källsorterat, pantat burkar, samt åkt hem till mamma med resväska. Sen har det inte blivit mer ännu, men jag ska snart iväg ner på stan och kolla lite, och sedan vara på gymmet innan 18:00, då jag ska träna med PT. Jag hoppas verkligen inte att det blir till att springa utomhus idag! Det är jag inte riktigt peppad på att göra! Men vi får se vad som blir på schemat.
Sedan blir det inte mer idag, förutom att jag ska sova hemma hos mamma inatt, då hon ska skjutsa mig till stationen imorgon bitti, då jag ska åka till Arlanda med 06:00-bussen, för att jag sedan ska ta mig vidare till Edinburgh där jag ska vara veckan ut. Det ska bli hur skönt som helst att få komma bort ett tag nu, och att få lite miljöombyte med.
Ha det så bra!
// Linda

Kommentera här: